Iwan Rheon, Bang Bang



Pass the menu for my mind must pick the food to feed a fool,
날 위해 메뉴를 건네줘 이 바보를 먹이기 위해 음식을 골라야 하니까
You're a different kind of decoration 'cause you wear the room
넌 좀 다른 종류의 장식 같아 이 공간 전체에 가득하잖아
Bang Bang
Oh yeah, I looked across the room and you were looking back at me
나는 방안을 가로질러 널 바라보았고 너 또한 내게 시선을 돌려주었어
I pay with heart instead of money and my weakness was the tip
나는 돈 대신 내 마음을 지불했고 내 팁이 그 증인이야
Bang Bang (x3)

When I looked across the room and you were staring straight at me
내가 방을 가로질렀을때 너는 똑바로 나를 바라보았고
I spilt some coffee yea to show ya, you're beautiful you see
난 네게 보여주기 위해 커피를 조금 쏟았어, 너도 알겠지만 넌 아름다워
Bang Bang
In your eyes there was an honesty, no lies, but you weren't free
네 눈에선 정직함만이 보여, 거짓이 없어, 하지만 넌 자유롭지 않았어
I forgot to place an order 'cause those colours consumed me
난 주문하는 곳을 잊어버렸어 네 눈이 날 사로잡고 있었거든
Bang Bang
(x5)

Could I take your eyes off that plate for a while?
네 시선을 접시에서 잠시만 거둬줄 수 있겠어?
I can't take my eyes off of you, please be mine
난 네게서 눈을 뗄 수 없으니, 제발 내 것이 되어줘

She only held it for a moment, optimism not my friend,
그녀는 잠시 동안 그걸 붙잡고 있었을 뿐이었지만 난 결코 낙관적일 수 없었고
A cup of Beam, anything, shook my beard out the end
빔 한잔, 아니 어떤 거라도, 끝내는 내 머리를 흔들고 말았지
Bang Bang
I only held it for a moment, pulses never let you be,
난 잠시동안만 그걸 붙잡고 있었고 더하자면 널 그렇게 두지 않을거야
If I could hold time for an instant, I would gladly set him free
내가 잠시 동안 시간을 멈출 수 있다면 기쁘게 그를  쫓아냈을거야
Bang Bang (x5)

Could I take your eyes off that plate for a while?
네 시선을 접시에서 잠시만 거둬줄 수 있겠어?
I can't take my eyes off of you, please be mine
난 네게서 눈을 뗄 수 없으니, 제발 내 것이 되어줘

Bang Bang (x2)

Under pumpkins orange lights we both approached eyes as if to greet
오렌지 빛 불빛 아래 우리는 인사하듯 시선을 마주쳤고
Sharing shy smiles we thought then walked on by never again to meet
부끄러운 웃음을 공유하곤, 다시 만나지 못할 운명인 것처럼 스쳐지나갔지
Bang Bang
(x5)

I can't wipe the smile off my face, please be mine
그 웃음을 떨쳐낼 수가 없으니, 제발 내 것이 되어줘

-

  ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ가사 해석하다가 손가락 오그라드는줄ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 아 유명해졌다고 자기 나오는 뮤비도 찍는 이완찡..... 근데 저렴이 티가 나서 또 웃기고... 이피 아직 다 들어본 건 아닌데 처음이랑 두번째 이피가 노랜 더 나은거같은데.... 흠 글쎄요 다른 곡을 더 들어봐야 알 듯... 요새 왕좌의 게임에서 무려 람제이 볼튼역을 맡아서 악역 신나게 하고 계신데... 나도 신남 야호야호ㅎㅎㅎ 좀 더 떠라 얍얍


'마음의 양식 > 매일매일 음악' 카테고리의 다른 글

Sugar / Editors  (2) 2013.07.12
Ísjaki / Sigur Rós  (4) 2013.06.24
If I Had A Tail / Queens Of The Stone Age  (0) 2013.05.18
Instant Crush (Feat. Julian Casablancas) / Daft Punk  (7) 2013.05.18
Disorder / Joy Division  (0) 2013.05.17

+ Recent posts