The Strokes, You're So Right
- Live at Late Night With Jimmy Fallon in USA, 2011.03.30



Tell me what happened
무슨 일이 있었어
Tell me what happened
무슨 일이 있었어
Tell me what happened
무슨 일이 있었는지 말해줘
If you like
네가 그러고 싶다면
Get off on the same floor
같은 층에서 내려와
Get off on the same floor
같은 층에서 내려와
Get off on the same floor
같은 층에서 내려와
Every night
매일 밤

What are the reasons
이유가 뭐야
What are the reasons
이유가 뭐야
What are the reasons
이유가
To fall out
싸우려는
I wanna tell you
네게 말하고 싶어
I wanna tell you
네게 말하고 싶어
I wanna tell you
네게 말하고 싶어
Nothing
아무것도

Girl, I am on
자기, 난
At anytime
언제든지
Girl, I want at any town
자기, 난 어느 마을이던 간에 있고 싶어

I’m done with the office
일에는 질렸어
I’m done with the office
일에는 질렸어
I’m done with the office
일에는 질렸어
Hello, forest
숲이여 안녕

I still want to ask you
여전히 네게 묻고싶어
I still want to ask you
여전히 네게 묻고싶어
I still want to ask you
여전히 네게 묻고싶어
Something more
조금 더

Girl, I am on
자기, 난
At anytime
언제든지
Girl, I want at any town
자기, 난 어느 마을이던 간에 있고 싶어

I don’t want to fight
싸우기 싫어
Don’t want it, baby
그러고 싶지 않아, 자기
You and me
너와 나

I don’t want to fight
싸우기 싫어
Don’t wanna make
그렇게 되기 싫어
You and me
너와 나

I don’t want to fight
싸우기 싫어
Don’t wanna make
그렇게 되기 싫어
You and me
너와 나

I don’t wanna argue
논쟁은 싫어
I don’t wanna argue
논쟁은 싫어
I don’t wanna argue
논쟁은 싫어
If you want
만약 네가 원한다면

I want a …
만약 내가 원한다면 (가사불명)
If I could
내가 그럴 수 있다면

-

  좀 더 좋은 화질 없나ㅋㅋㅋ.. 립 뜬게 왜 이모양... 근데 이 라이브 너무.. 좋네요..... 닉 코러스 넣는거 Sagganuts이후 처음본다ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 자.. 자주해줘ㅋㅋㅋㅋ

  근데 이새끼들 인간적으로 가사집좀 안넣어줄래....

+ Recent posts