맞는_말이긴_한데.jpg

FEBRUARY THE 13TH AT 5 PM SHARP!

One year has passed since the huge release and beginning of the big breakthrough for Give Me Fire! And in order to remind people of this important date (FEB 13) we thought of MANDO BOMBING Twitter, Facebook and Myspace this certain day!

Here's what we're tweeting and updating our status with Feb the 13th at 5 pm SHARP!
#Mando_Diao GIVE ME FIRE 1 year old! http://www.youtube.com/watch?v=8PQ53k79-AM "Seeing Mando Diao live is like going to church"/Gustaf Norén

요약하자면 Give me fire 앨범 1주년 기념으로 한 날 한 시에 마스페, 페이스북, 트위터에 저 문구를 올리자. 라는 거.... 다 좋은데 마지막에 "만도 디아오 공연을 보러가는 것은 교회를 가는 것과 같다"

....구스타프 노렌님, 내가 지금 정말 아이돌 팬질을 하는 기분이에요. 너의 허세만 보면 손발이 오그리 토그리.... 나는 교회 안간다고 리트윗 할 뻔 했노라....
 
이렇게 욕하며 나는 이걸 이미 트위터 예약문자로 넣어놨다ㅎㅎ.....

그런데 참말 미남이시네요

+ Recent posts