* 출처 - 여기

"I'm hoping whatever shit went down in this lost four years don't turn out to be missteps.
I want to make dozens of albums with The Strokes."

우리가 잃어버렸던 사년 동안 어떤 헛고생을 했건 간에 그게 잘못된 거라고 밝혀지길 원치 않아.

난 스트록스와 함께 한 더즌의 앨범을 만들고 싶어

닉 발렌시이시여ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅜㅜㅜㅜㅜㅜ 사랑한다ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅜㅠㅠㅠ 야 근데 너네 일년에 하나씩 내도 9년은 내야 되는거 알고있니ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 아무튼 저런 마음가짐이라니 매우 맘에든다ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 신나서 춤춤ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

"I've told them that I won't be doing any solo stuff beyond August," Casablancas said. "Our new record should come out in January. We're working on it and it's getting there slowly. And I'll always enjoy playing shows with The Strokes. But it's like when I'm writing a song - I've always seen it as a 50/50 thing. It's half for yourself and half for other people. And that's like it is now. I just have to balance it all."

"난 걔들한테 어떤 솔로에 관한 일이건 간에 8월 이후로는 하지 않겠다고 말했어." 카사블랑카스는 말했다. "우리의 새 앨범은 1월에는 나올거야. 우린 작업중이고, 느릿하게 진척되고 있어. 난 언제나 스트록스와 함께 연주하는게 즐거울거야. 하지만 그건 마치 내가 곡을 쓸 때 같아. - 난 항상 그걸 50/50으로 나누는 것 처럼 보여. 반은 너 자신을 위해서, 반은 다른 사람들을 위해서 하는거지. 그리고 그건 지금도 같아. 난 그냥 균형을 맞추려고 해."

이건 줄리안이 얼마전에 이 인터뷰에서 한 말... 아 나 계속 설레네.... 아직 멀었는데도 설레네... 돌아와 스트록스 얍! 돌아와!

+ Recent posts